Dapoi chì l'accademicu Zhong Nanshan hà annunziatu l'infezzione umana à umana di u novu coronavirus nantu à CCTV u 20 di ghjennaghju di u 2020, l'epidemia hà affettatu i cori di 1,4 miliardi di Cinesi. Mentre prestavanu attenzione à l'epidemia, tutti anu cuminciatu à fà attenzione à a salute è a sicurezza di sè stessi è di e so famiglie. U 21 di ghjennaghju, e maschere di Hubei eranu esaurite, è dopu e maschere sò state scarse in tuttu u paese, è eranu esaurite, pruvucendu falsi chì inundavanu u mercatu.
In u 2019, a pruduzzione di maschere dispunibuli in Cina era di 4,5 miliardi di pezzi à l'annu, cù una media di 3,2 maschere per capita à l'annu. Siccomu u populu cinese ùn hà micca l'abitudine di utilizà maschere ogni ghjornu, a maiò parte di e maschere di u nostru paese sò esportate. Dapoi u scoppiu di u novu coronavirus, guasi tutti quelli chì ponu cumprà maschere portanu maschere ogni ghjornu. Questu incidente hà fattu sunà una sveglia per a ghjente è hà aumentatu a so cuscenza di l'autoprutezzione. L'usu di maschere dispunibuli diventerà ancu una norma. In u futuru, a dumanda di maschere dispunibuli in u mo paese hè di 51,1 miliardi, un deficit di 46,6 miliardi basatu annantu à l'usu di una per capita in 10 ghjorni, ciò chì significa chì a dumanda aumenterà di più di 10 volte quest'annu è in u futuru.
Ok Technology - U principale fornitore di attrezzature per tessuti in Cina, rinnova torna un record!
a prima sucietà di l'industria hà pigliatu l'iniziativa donendu 1 milione di RMB in contanti.
A prima sucietà di l'industria ricerca è sviluppa una linea di pruduzzione di maschere monousu, maschere monousu in un pezzu, sacchetti di imballaggio, cartonaggio è linea di pruduzzione di imballaggio in scatole.
In risposta à a chjama di u partitu è di u guvernu, a ghjente di l'OK hà travagliatu ghjornu è notte per luttà contr'à a nova epidemia di coronavirus è infine hà capitu a capacità di pruduce 200 insemi di apparecchiature di pruduzzione di maschere per mese per risponde à a dumanda rigida di u mercatu.
Data di publicazione: 21 di settembre di u 2020